Onze werkwijze
1. Vrijblijvend intakegesprek
Afhankelijk van uw situatie plannen we een oriënterend gesprek, bij voorkeur op een locatie waar u zich prettig voelt: bij u thuis, bij ons op kantoor of elders. Tijdens dit geheel vrijblijvende gesprek bespreken we onder andere:
- Het probleem en uw zorgen.
- Het gewenste resultaat van het onderzoek.
- De wettelijke mogelijkheden en beperkingen.
- Een heldere kostenraming.
Indien er sprake is van wederzijds vertrouwen, ontvangt u van ons een concreet voorstel: een plan van aanpak met bijbehorende offerte.
2. Plan van aanpak
In dit document staat beschreven:
- Hoe wij het onderzoek zullen uitvoeren.
- Welke communicatielijnen we hanteren, inclusief frequentie van updates.
- Een risicoanalyse met bijbehorende beheersmaatregelen.
- Welke medewerkers of middelen worden ingezet en volgens welk tijdspad.
Zodra u akkoord gaat met het plan en de offerte, starten wij het onderzoek. Door de vaak gevoelige aard van de zaak, besteden wij veel aandacht aan het communicatieplan: uw discretie is gegarandeerd.
3. Onderzoeksfase & rapportage
Tijdens het onderzoek houden wij u op de hoogte van de voortgang. U wordt steeds betrokken waar nodig, zonder dat dit ten koste gaat van de effectiviteit.
Na afronding ontvangt u een overzichtelijk onderzoeksrapport. Hierin vindt u de bevindingen en eventueel aanvullend advies voor vervolgstappen.